کاخ سفید: بایدن دوره ریاست جمهوری خود را کامل خواهد کرد حمله اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش رهبران جهان به انصراف بایدن از انتخابات آمریکا هریس پس از انصراف بایدن: ترامپ را شکست می‌دهم پزشکیان: تحریم‌کنندگان مردم ایران به دشمن ایران سلاح شیمیایی می‌دادند واکنش اوباما به انصراف بایدن از انتخابات آمریکا تغییر ساعت کاری ادارات سنندج و استان کردستان از فردا دوشنبه (یکم مرداد ۱۴۰۳) درخواست جمهوری‌خواهان از بایدن برای استعفا از ریاست‌جمهوری نتانیاهو با بایدن در آمریکا دیدار می کند چه کسی جایگزین بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد بود + لیست گزینه های احتمالی واکنش ترامپ به انصراف بایدن از انتخابات آمریکا آغاز مذاکرات آتش‌بس غزه از پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) بایدن از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انصراف داد + تصویر تداوم حملات موشکی-پهپادی حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی (۳۱ تیر ۱۴۰۳) محبوبیت ترامپ بعد از سوءقصد نافرجام افزایش یافت حمله ارتش رژیم صهیونیستی به برج دیده‌بانی ارتش لبنان | ۲ نظامی لبنانی زخمی شدند (۳۱ تیر ۱۴۰۳) نماینده آیت الله سیستانی با آیت الله علم الهدی دیدار کرد عمان حمله اسرائیل به یمن را محکوم کرد قالیباف: مجلس دوازدهم باید صدای عموم مردم باشد انتقاد ترامپ از سرویس‌های امنیتی آمریکا
سرخط خبرها

حمله‌های کوبنده موشکی حزب الله به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی

  • کد خبر: ۲۰۳۳۲۸
  • ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
حمله‌های کوبنده موشکی حزب الله به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی
مقاومت لبنان چند پایگاه دیگر نظامی رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، منابع لبنانی از حمله موشکی مقاومت اسلامی لبنان به مرکز نظامی حدب البستان رژیم صهیونیستی خبر دادند. این مرکز با پنج موشک هدف قرار گرفته است.

حزب الله لبنان همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت مقاوم فلسطین درغزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت در ساعت ۱۲:۲۰ امروز جمعه مرکز حانیتا را با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که مرکز العباد رژیم صهیونیستی را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از شلیک دو موشک ضدزره از جنوب لبنان به منطقه الجلیل علیا خبر داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نیرو‌های حزب الله لحظاتی قبل دو موشک ضدزره به سمت مرکز نظامی ارتش اسرائیل در تله رامیم شلیک کردند.

از سوی دیگر حومه شهرک الجبین در جنوب لبنان از سوی رژیم صهیونیستی هدف حمله قرار گرفت. یک پهپاد رژیم صهیونیستی نیز حومه شهرک علما الشعب را هدف قرار داد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب الله لبنان نیز در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت و مردم غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده و ضربات زیادی به این رژیم وارد کرده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->